سخنانی که ذهن جامعه را روشن می کند بر علیه فتنه
زندگی نامه پرستار
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من دوست داشتم با دوستانم ارتباطی جدید پیدا کنم گفتم چی بهتر از این
آخرین مطالب
نويسندگان
دو شنبه 28 / 11 / 1391برچسب:, :: 3:38 بعد از ظهر :: نويسنده : khodam

 

 
  • استقامت و پیروزی:

- ملتهای مؤمن، هوشیار و با استقامت در زمان متناسب، قطعاً و یقیناً از یاری پروردگار برخوردار می شوند و این حقیقت، سنت تغییر ناپذیر الهی است و بر اساس همین سنت الهی ملت ایران در این مرحله وهمه مراحل دیگر بر دشمنان خود پیروز خواهد شد.

- اگر ملت عزیز و جوانان خوش روحیه و پر توان ایران، مسیر خود را با پایداری ادامه دهند بدون شک و براساس سنت صادق الهی در زمان مناسب، همه آمال، آرزوها و شعارهای «ملی، اسلامی و جهانی» آنان تحقق پیدا می کند، مسیر تاریخ عوض می شود و زمینه های ظهور حضرت ولیعصر (عج) فراهم خواهد شد.

 

 

  • توجه به تحرکات دشمن و خواندن دست او:

- باید با «تقوای جمعی و مراقبت و هوشیاری همگانی»، متوجه طرحهای دشمن باشیم و اجازه ندهیم هیچ مسئله ای، حواسمان را از دشمن پرت کند.

- مطبوعات و پایگاه‌های اینترنتی از سرگرم کردن مردم به مسائل فرعی و نادرست، بپرهیزند. همه این توصیه ها، بخاطر این است که باید حواسمان به دشمن جمع باشد تا بفهمیم که دنبال چه طرح و هدفی است.

- بررسی رفتار و گفتار مستکبران، نشان می دهد که ذهن دشمن بر انتخابات مهمی که 5 ماه دیگر یعنی در خرداد 92، برگزار می شود،‌متمرکز شده است.

- ممکن است کسانی سعی کنند در ایام انتخابات با بوجود آوردن حادثه ای یا ماجرایی اقتصادی، سیاسی یا امنیتی سر مردم را به چیزهای دیگری گرم کنند که این هم جزو نقشه هاست البته بنده مطمئنم که ملت ایران بسیار با بصیرت تر و با هوش تر از این است که با چنین ترفندهای خصمانه دشمنان یا عوامل آنها فریب بخورد.

 

  • بازی نکردن در پازل دشمن:

- همه، حتی کسانی که ممکن است از سردلسوزی درباره انتخابات توصیه های عمومی کنند حواسشان باشد که به این مقصود دشمن کمک نکنند.

- مبادا دچار غفلت شوید و جدول مورد نظر دشمن را پر کنید.

 

  • پرهیز از القای شبهه در انتخابات:

-  معلوم است که انتخابات باید آزاد باشد، مگر بیش از سی انتخابات سه دهه اخیر آزاد نبوده است؟ در کدام کشور انتخابات از ایران آزادتر است؟ مراقب باشید این حرفهای شما مردم را از انتخابات مأیوس نکند.

- سعی می کنند به مردم تلقین کنند که انتخابات سلامت لازم را ندارد اینگونه رفتارها و سخنان را از دیگر روشهایی است که به تحقق اهداف دولتهای مستکبر کمک می کند.

 

  • تاکید بر سلامت انتخابات و پایبندی به قانون:

- بنده نیز اصرار و تأکید دارم که انتخابات باید با سلامت و امانتداری کامل انجام شود و مسئولان دولتی و غیردولتی با رعایت کامل قوانین و تقوا و پاک دستی،‌انتخابات سالمی را برگزار کنند که مطمئناً همینجور خواهد شد.

- پایبندی همه به این راهها و قوانین سلامت انتخابات را تضمین می کند مگر اینکه کسانی بخواهند از راههای غیرقانونی عمل کنند همچنانکه برخی در سال 88 اینطور عمل کردند و برای مردم و کشور مزاحمت و ضرر بوجود آوردند و برای خودشان نیز در زمین و در ملاءاعلی، اسباب سرشکستگی و بدبختی فراهم کردند

 

  • صلاحیت کار اجرایی:

- اداره مملکت، کار اجرایی کوچکی نیست  بلکه کار سنگینی است که بر دوش مجریان سطح بالا قرار می گیرد بنابراین کسانی به میدان نامزدی بیایند که این توانایی را در خود احساس می کنند و کار اجرایی را بلدند.

- ممکن است کسانی که در سطوح دیگری کار می کنند بعضاً تشخیص ندهند که اداره کشور چقدر بار سنگینی است بنابراین اشخاصی نامزد شوند که توان انجام دادن این وظیفه را در خود می بینند.

- افرادی که می خواهند نامزد شوند علاوه بر درک سنگینی کار، صلاحیتهای لازم در قانون اساسی را که شورای نگهبان نیز بر آنها تکیه خواهد کرد، در خود ملاحظه کنند.

- نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید واقعاً وابسته و دلبسته نظام و قانون اساسی باشند و بخواهند حقیقتاً قانون اساسی را اجرا کنند چرا که رئیس جمهور در این زمینه قسم می خورد و طبعاً نمی تواند قسم دروغ بخورد.

 

  • و یک پیش بینی دیگر:

- ان‌شاءالله به اذن الهی و فضل پروردگار، در خرداد 92 انتخاباتی خوب و پرشور برگزار خواهد شد.

 

  • اسم رمز آشوب 92 چیست؟

و اما نکته کلیدی که امام خامنه ای به خوبی با اشاره به آن٬‌دست دشمن و فتنه سازان داخلی آنان را خوانده و از هم اکنون آنها را خلع سلاح نموده است٬‌بحث " انتخابات آزاد " است که به نظر می رسد اسم رمز آشوب و فتنه جدید در انتخابات سال 92 باشد.

با جستجویی کوتاه در اینترنت می توان پی برد که چه کسانی تاکنون با آگاهی و یا غفلت و یا به فرموده رهبری از سر دلسوزی اشتباه صحبت از انتخابات آزاد کرده اند.

- رضا پهلوی: مردم برای برگزاری «انتخابات آزاد» از پا نخواهند نشست

- محمد خاتمی: فقط یک راه وجود دارد، «انتخابات آزاد!»

- موسوی‌خوئینی‌ها‌: اگر موسوی و کروبی نیاییند انتخابات «آزاد» نیست!

- هاشمی رفسنجانی: برگزاری «انتخابات آزاد»، شفاف اعتماد مردم را افزایش می دهد.

- موسوی لاری: باید عرصه برای انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان باز باشد.

- زیباکلام: انتخابات باید آزاد باشد.

- پورمحمدی : ضرورت کشور انتخاباتی «شفاف» ، «آزاد» و «اعتمادآفرین» است.

- حسن شریعتمداری از چهره‌های ضد‌انقلاب: انتخابات آزاد به عنوان جنبش مطالباتی به معنی تلاش برای دموکراتیزه کردن نظام درون خودش است اما انتخابات آزاد به عنوان استراتژی، یکی از استراتژی‌های جهانی برای گذار از نظام‌های توتالیتر و استبدادی به دموکراسی است.

- مریم رجوی سرکرده ی گروهک منافقین نیز طی یک سخنرانی خواستار برگزاری انتخابات آزادشده است.

- محمدرضا خاتمی نائب رئیس مجلس ششم و دبیرکل حزب منحل‌شده مشارکت  ‌در گفت‌وگو با روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد: اصلاح‌طلبان زمانی می‌آیند که انتخابات آزاد باشد. هدف برگزاری انتخابات آزاد است. برگزاری انتخابات آزاد یعنی اعلام عملی تغییر سیاست‌ها و یعنی همه‌ چیز و همه کس در چارچوب قانون.

- غلامحسین کرباسچی شهردار اسبق تهران که به دلیل جرائم مالی از این سمت کنار گذاشته شده بود نیز فقط «انتخابات آزاد» را ‌راه‌حل بهتر اداره شدن کشور عنوان کرده است.

  •  و اما اولین بار این واژه توسط کجا و چه کسانی مطرح شد؟

در راستای پیگیری این طرح مشترک با مانور بر روی کلیدواژه "انتخابات آزاد" موسسه اینترپرایزنیز در تابستان سال جاری و پیش از اظهارنظر محمد خاتمی، تنها راه عملی تغییر نظام در ایران را برگزاری "انتخابات آزاد" در ایران عنوان می‌کند!

 

بار دیگر بیانات امام خامنه ای را مرور می کنیم:

 برخی  بطور مکرر می گویند انتخابات باید آزاد برگزار شود . معلوم است که انتخابات باید آزاد باشد، مگر بیش از سی انتخابات سه دهه اخیر آزاد نبوده است؟ در کدام کشور انتخابات از ایران آزادتر است؟ مراقب باشید این حرفهای شما٬ مردم را از انتخابات مأیوس نکند.

در کدام کشور درباره صلاحیتها، ملاحظات لازم اعمال نمی شود؟ چرا اینقدر بر این مسئله تکیه و تلاش می کنید در ذهن مردم این تصور بوجود بیاید که شرکت در انتخابات فایده ندارد؟

اشخاصی که خواسته یا ناخواسته در این چارچوب حرکت می کنید مبادا دچار غفلت شوید و جدول مورد نظر دشمن را پر کنید.

پایبندی همه به این راهها و قوانین سلامت انتخابات را تضمین می کند مگر اینکه کسانی بخواهند از راههای غیرقانونی عمل کنند همچنانکه برخی در سال 88 اینطور عمل کردند و برای مردم و کشور مزاحمت و ضرر بوجود آوردند و برای خودشان نیز در زمین و در ملاءاعلی، اسباب سرشکستگی و بدبختی فراهم کردند.

دشمنان اگر میتوانستند کاری می‌کردند که اصلا انتخابات برگزار نشود ولی این کار برای آنها مقدور نیست، مایوس هستند از اینکه بتوانند این کار را انجام بدهند، یکبار بعضی‌ها تلاش کردند که انتخابات مجلس را عقب بیاندازند، حتی به ما گفتند اگر می‌شود 2 هفته عقب بیاندازید، گفتیم نمی‌شود انتخابات بایددرهمان روز خودش انجام شود، یک روز هم نباید عقب بیافتد، نتوانستند و دستشان به جایی نرسید، این را تجربه کردند، میدانند انتخابات عقب افتادنی نیست دنبال راههای دیگر هستند یکی از این راه این است که انتخابات بدون حضور پرشور مردم برگزار شود.

ممکن است کسانی سعی کنند در ایام انتخابات با بوجود آوردن حادثه ای یا ماجرایی اقتصادی، سیاسی یا امنیتی سر مردم را به چیزهای دیگری گرم کنند که این هم جزو نقشه هاست البته بنده مطمئنم که ملت ایران بسیار با بصیرت تر و با هوش تر از این است که با چنین ترفندهای خصمانه دشمنان یا عوامل آنها فریب بخورد.

ومکرو ومکرالله والله خیر الماکرین!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 95
بازدید کل : 214215
تعداد مطالب : 125
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1



سخنانی که ذهن جامعه را روشن می کند بر علیه فتنه



<-BlogTitle->

<-BlogDescription->

<-PostContent->
::ادامه مطلب::
نوشته شده در <-PostDate->| ساعت <-PostTime->| توسط <-PostAuthor->|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت